czwartek, 27 czerwca 2013

Znowu





Przepraszam, że w końcu mówię szczerze kim jestem.
I'm in love ? 

Znowu mam brzydkie myśli.
It's not love.

To dziwne, że z największej depresji wyciąga Cię ktoś kto sam jest na dnie.
Miło wiedzieć, że jeden dzień bez opanowania w sumie mi pomógł.
Nikt nie wie jak bardzo teraz jest mi... 
Nigdy nie było aż tak.
Nigdy nie byłam taka.
Nigdy nie lubiłam takich rzeczy.
Nie należę już do siebie.
Wstyd mi.
Chciałam.
Boję się wyjazdu, że coś się stanie.
Boje się wszystkiego.
Jestem blada.
Powinnam coś w końcu zjeść.
44 kilo.
Chudnę.
Nie chcę tyć.



Czekam już tylko na noc z zastępem.
Ja harcerką.
Może mi to wyjdzie na zdrowie.


Niech nikt nie mówi, że będzie dobrze.


Będę miała blizny na rękach.
Głupia.

Białe włosy.
Witam.


Tak bardzo się zmieniłam.
W końcu jestem sobą.
Kocham siebie.



Nie dobrze mi.
Herbatka ? 
Muszę coś zrobić ze swoim życiem.


Już nigdy więcej tego nie zrobię.
To był tylko raz.


Czemu tak bardzo was nienawidzę?


Pierwszy tatuaż podobno zawsze jest z przekazem.
Podobno mam za chude uda na tatuaż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz